penipu, tertipu,ditipu! aq benci penipu! serius....korang pena kena tipu ta???sekecik2 skaly pown aq memang taleyh....memang rase na lempang larh...! kaw bleyh trime ke if orang tipu2 kaw? jawab sket???? taleyh kan? so jgn gatal na bwat kt orang laen bleyh??? sepak na???skali dua oukayh lagy then if da 18 kali???? kaw na caye lagy ke????tetibe aq rase cam shit gyla.....aq tataw larh knp kan aq rase cani tapi memang taleyh orang tipu....
xplanation yg kaw bg memang sangat ta masuk akal....tah pape....bahasa kasar dye "bullshit" larh.....kaw tipu larh naty tgk anak kaw asek tipu kaw plak.....ap kaw rase......if u dun want ppl to do tht to u.....jgn larh bwat kt orang laen....fair kan?
itu pown na kena bgtwu eyh????
p/s : jgn na tipu sgt naty kaw yg saket bile sum1 yg kaw syg tipu kaw....
Friday, March 11, 2011
Aqu memang odd... ^_^v
hye allz! lameeeee ta merepek2 kat cni...rinduuuu....na type pown cam da ta reti...
maw join contest lagy neyh...hikhikhik....... this contest is brought to u by miss OE
name contest agak comel yer di situ "odd behaviour contest"
itu budak shomel di atas itu larh yg bwat contest neyh....beliau slalu jee comment2 my blog... eceh! beliau???
anyway, na story mory about my odd behaviour....adeq OE, jgn gtaw org laen taw...maluuuuuu! actually tataw pown odd behaviour me ap..yela mn na ngaku kite ad perangai pelik kan??
1. Before makan pape jee mesty kena bau dulu...takire mkn ap pown...laksa ke, biskut ke...pape jela....kdg2 kena mara oo....hikhik...if ta bau naty tamao mkn....if makanan tu tade bau kan naty mesty ta hbs...huhuw..
2. since kecik ad simot busyuk(selimut larh) =*> mesty colour purple...padahal ta minat purple pown...huhuw... pena curik2 bwk pegy camping...hahaha....
3. kalau drive mesty kena bwk laju2( ta maen ar 80km/h) huhuw...then mesty pasang radio kuat2....eyh! ta, bkn radio tp cd or mp3....if ta bwk laju or tade music or pasang slow naty mesty ngantok.....
4. if online kan taleyh na bukak byk2 tab skaly...mesty na tutup dulu tinggal 1 window jee...aiyeee... so adalah lambat taw ta??
hummm...apalagy eyh??? cukup larh kowt...byk2 sgt naty segan larh awk....
maw join contest lagy neyh...hikhikhik....... this contest is brought to u by miss OE
name contest agak comel yer di situ "odd behaviour contest"
itu budak shomel di atas itu larh yg bwat contest neyh....beliau slalu jee comment2 my blog... eceh! beliau???
anyway, na story mory about my odd behaviour....adeq OE, jgn gtaw org laen taw...maluuuuuu! actually tataw pown odd behaviour me ap..yela mn na ngaku kite ad perangai pelik kan??
1. Before makan pape jee mesty kena bau dulu...takire mkn ap pown...laksa ke, biskut ke...pape jela....kdg2 kena mara oo....hikhik...if ta bau naty tamao mkn....if makanan tu tade bau kan naty mesty ta hbs...huhuw..
2. since kecik ad simot busyuk(selimut larh) =*> mesty colour purple...padahal ta minat purple pown...huhuw... pena curik2 bwk pegy camping...hahaha....
3. kalau drive mesty kena bwk laju2( ta maen ar 80km/h) huhuw...then mesty pasang radio kuat2....eyh! ta, bkn radio tp cd or mp3....if ta bwk laju or tade music or pasang slow naty mesty ngantok.....
4. if online kan taleyh na bukak byk2 tab skaly...mesty na tutup dulu tinggal 1 window jee...aiyeee... so adalah lambat taw ta??
hummm...apalagy eyh??? cukup larh kowt...byk2 sgt naty segan larh awk....
Monday, March 7, 2011
Emergency Leave?
bangun2 jee pg td tros rase cam kepala berat bahu lenguh plus tekak saket...try2 testing suara cam kejap ad kejap tade...alarh!!!! cane na keje neyh? naty client tanye jwb serak2 basah hot2 gitu....hahah!
kunun2 na call larh colleague na mtk el....tp duk pk dua 3 kali cuz cam syg larh na skip 1 day....pks gaji ikot hari...dtg dye kire ta dtg ta kire....sedeyh kan? so gagahkan jgk larh diri neyh bgn & siap2..
malesh na pegy lunch....malesh na jln actually....so better ddk jee dlm office....blk bwu mkn...tp masalah nye if ta mkn naty masuk angin....confirm headache yg amat....uish! kesian baby kt dlm...nak ta nak kena mkn jgk....
today adalah mengidam nak minum Mc'donald's vanilla shake...sedap!!!! the mall ad larh Mc'd tp....
malesh na pegy.....hummm...tgk larh cane....
p/s: permudahkan evrytg...ameen~
kunun2 na call larh colleague na mtk el....tp duk pk dua 3 kali cuz cam syg larh na skip 1 day....pks gaji ikot hari...dtg dye kire ta dtg ta kire....sedeyh kan? so gagahkan jgk larh diri neyh bgn & siap2..
malesh na pegy lunch....malesh na jln actually....so better ddk jee dlm office....blk bwu mkn...tp masalah nye if ta mkn naty masuk angin....confirm headache yg amat....uish! kesian baby kt dlm...nak ta nak kena mkn jgk....
today adalah mengidam nak minum Mc'donald's vanilla shake...sedap!!!! the mall ad larh Mc'd tp....
malesh na pegy.....hummm...tgk larh cane....
p/s: permudahkan evrytg...ameen~
Saturday, March 5, 2011
feminism
td blogwalking jap....then terbace larh few entry about "sexy gurl" ... tah larh, itu hak korang...yes, true..tp knp eyh asek gurl jee yg kna?? i mean i ta seksi pown... tp bab gurl tu yg cam emo sket.... sorry...
ap kate korang tlg doakan jee so that mereka2 tu berubah?? rather than ckp camtu?? m not trying to be feminism or whatever tp cam ta fair larh si lelaki asek na condemn kaum hawa.... sume org bwat salah tade yg perfect...gender issue neyh sensitive sket....harus larh kan...or else knp korg tapena na ckp sal lelaki2 yg pakai ketat2.. seluar pendek nampak bulu2 kaki tu? ha, dlm islam ad kate haram...i mean pakai seluar pendek smpai nampak lutut.... tegur larh mereka2 tu....kite betolkan spesis kite dulu b4 na tego spesis yg laen dr kite.... nampak mcm ta fair sgt2....
p/s : its lyke pepatah tu...alarh, lupe da....
ap kate korang tlg doakan jee so that mereka2 tu berubah?? rather than ckp camtu?? m not trying to be feminism or whatever tp cam ta fair larh si lelaki asek na condemn kaum hawa.... sume org bwat salah tade yg perfect...gender issue neyh sensitive sket....harus larh kan...or else knp korg tapena na ckp sal lelaki2 yg pakai ketat2.. seluar pendek nampak bulu2 kaki tu? ha, dlm islam ad kate haram...i mean pakai seluar pendek smpai nampak lutut.... tegur larh mereka2 tu....kite betolkan spesis kite dulu b4 na tego spesis yg laen dr kite.... nampak mcm ta fair sgt2....
p/s : its lyke pepatah tu...alarh, lupe da....
its just u...
freakin damn tired!!!!!! seriously, have some mercy whud u??? wait, no u dun need to....cuz y? u just dun care....never did...all words are b******t! yes it is.... dun trust u anymore....go ahead carry on with ur selfish attitude.... u luvvvv doin that......remember wat i've sed b4??? of cuz u didnt.... y whud u care...ryte?
hummm....expecting too much huh??? ryte...my bad..... u did nt bother to even ask....ups again! y whud u....
whatever really... its done... m done....gudluck...
p/s : never ever stop bein independent...it help a lot...
hummm....expecting too much huh??? ryte...my bad..... u did nt bother to even ask....ups again! y whud u....
whatever really... its done... m done....gudluck...
p/s : never ever stop bein independent...it help a lot...
Subscribe to:
Posts (Atom)
