Followers

Baru Baca

~D creation of Nina Zee~

Daisypath Happy Birthday tickers

Mr Hubby

Daisypath Happy Birthday tickers

~Mr & Mrs Ibby~ 9I27A

Daisypath Anniversary tickers

Dinah Nur

Lilypie Kids Birthday tickers

Salaahuddeen Abul-Khattaab

Lilypie Second Birthday tickers

Ayesha Nur

Lilypie First Birthday tickers

Saturday, February 5, 2011

Sahabat Saya Comel

hye korang..neyh ad contest best punyeeee na join....
contest "Sahabat Saya Comel" meh larh join reramai...mane twu kowt rezeki.... :)
contest neyh dianjurkan oleh....eceh!
neyh link dye--------> http://garfieldgurlz.blogspot.com/2011/02/contest-1.html


sile2 larh jenguk kayh.... 

anyway...neyh na cite sal my bestfrens.....or sahabat sayee larh... all of them sgt2 comel... & sangat baek oukayh....meh na kenalkan sorg2...



haaaa.....1st pica.... athirah,ema & me ^_^


mereka neyh larh scandals2 sayee...hehe...yg dduk atas sofa tuh from your left is shazmin, shira, athirah & khaira
yg dduk bwh plak is shera & of cuz me.... ^_^

heeeee....seee? mereka sgt best... tiz was on my walimah... 

kami ta pandai posing...huuuuu :)

kami da convo!

this was when we went for a trip to langkawi....memang happening!




all this work was from shera...nice ryte?

na story a bit sal dorang...senang cite they are one in a million...susah na cari friends like them...
dulu we are from the same institution so kenal pown from there... all of them ad character sendiri & very unique... we all known each other since 2008... till now we still hang out.... we can share anything, any secret any bad news or good news we share...they are like a sister to me... macam lagu Christina Aguilera " I turn to You" hehehe.... 

a lil bit about them :

Athirah- very sensitive yet very strict.... suke bermain dgn kate2(eceh!) bace blog beliau kayh... http://athirah88.blogspot.com
now working & part time student,,,sgt rajin oke beliau neyh...

Shazmin- very the concern about people's feelings, sket2 sorry...u r soo cute meen! sukeeee gelak :) working jugak...

Sayla- the silent observer. suke perhati susah na gelak.....now tengah sambung study...

Shira- so fair(tetibe!hehe) she is the most matured among us... penah oo gado dgn dye tp last2 baek balik...syg oke?! same like athirah(study + work)

Shera-the hardcore type. moody at times but she is a nice girl... currently studying...

Khaira- the oldest(ehem, sorry) hardcore jgk... susah na senyum... tp mesty cair dgn kami...hikhik....working...

Ema- member baru dlm scandals kami neyh...wacky kayh minah neyh...haha...working jugak...

dorang neyh mmg best very the happening ...plus they all memang COMEL!! ^_^v
& I Luvvvvvvv them very much!

2 comments:

  1. betul nak masuk contest ni?
    kne buat betul2 taw. tp i xtaw pasal pic? letak pic sayla bnyk2 msti menang.. haha
    u dah masuk ke? i x taw la nk masuk cmne nk kne bagi yuran pnyertaan ke? kne sign form ape2? heheh? you have my full support. NNt i suh member i Vote klu perlu hahaha..
    ♥ yu

    ReplyDelete
  2. no dear,tade fees...sajee suke2... :)

    ReplyDelete

tq mucho! ^_^v