Followers

~D creation of Nina Zee~

Daisypath Happy Birthday tickers

Mr Hubby

Daisypath Happy Birthday tickers

~Mr & Mrs Ibby~ 9I27A

Daisypath Anniversary tickers

Dinah Nur

Lilypie Kids Birthday tickers

Salaahuddeen Abul-Khattaab

Lilypie Second Birthday tickers

Ayesha Nur

Lilypie First Birthday tickers

Thursday, July 19, 2012

My biggest gift from HIM :')

Salaam..
Ada sahabat yg tanya apa perasaan lepas jadi isteri and now ibu?

Sahabat kata saya untung sbb punya segalanya..
Alhamdulillah..syukur atas kurniaan yg ✗ ternilai..

But I know it doesn't lasts forever.. Kebahagian atas dunia mana ada yg kekal kn?

Tp I will always pray that I will have them in the hereafter..
I tggu u.. Kita janji jumpe dkt sana kan?

Tolong simpan haty sy elok2? Sy dah kunci haty awk.. :')
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment

tq mucho! ^_^v