Followers

~D creation of Nina Zee~

Daisypath Happy Birthday tickers

Mr Hubby

Daisypath Happy Birthday tickers

~Mr & Mrs Ibby~ 9I27A

Daisypath Anniversary tickers

Dinah Nur

Lilypie Kids Birthday tickers

Salaahuddeen Abul-Khattaab

Lilypie Second Birthday tickers

Ayesha Nur

Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, May 24, 2011

mencari posisi diri

selamat pagi cuaca baik hari ni... mendorong aku untuk menulis...sekian lama tak berpuitis, selama ni bahasa pasar jadi kegemaran dan sekarang aku cuba mencari kekuatan dalam penulisan yang tak seberapa ni...


pena berlari menulis perihal hari dan diri seseorang
namun aku tetap disini setia menanti, menanti mungkin hari ini akan lebih beerti?
mungkin tidak....


syak wasangka menjadi musuh utama....
kerana kita tidak tahu kebenarannya....
wajarkah terus begitu atau persetankan saja semua perasaan yang menghantui sejak azali?


kau kata kau sayang, kau punya masalah keluarga,
kau luahkan segala yang terpendam, aku?
aku hanya mendengar...
aku juga manusia punya masalah jua....
pernah kau tanya? atau kau tahu dan sekadar memandang remeh dan menutup mata?
hanya kerana aku tidak tahu asal usul darah daging keturunanku....


namun aku punya hati...
mata yang sentiasa memerhati...
andai kaun mengerti aku juga ingin didengar...
tapi kau bukan aku, kau takkan tahu...


tak mengapa, aku akan terus disini....
dan kau akan terus sentiasa menyesali diri....


luka itu berdarah kembali....aku sendiri tak mengerti...
hakikat mengapa ini semua terjadi....
selagi nafas belum terhenti aku tekad menyambung hidup....


terima kasih pada yang sudi...

No comments:

Post a Comment

tq mucho! ^_^v